Mr. Sunshine (abc)


Διαβάζοντας για το αυριανό μάθημα απο τις σημειώσεις και ενώ έχω ξεχάσει ήδη τα πάντα από όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα, πήρα μια μεγάλη απόφαση και είπα στον εαυτό μου ‘δεν έχει νόημα άστα στην άκρη και ψάξε να δεις τι καινούριο βγήκε’. Ανοίγοντας ξανά 4-5 tabs, το μάτι μου έπεσε σε μια σειρά που περίμενα απο πέρσι να βγει αλλά την ξέχασα τελείως.! Όλοι αναφέρονται σε αυτήν ως η μεγάλη επιστροφή του Matthew Perry (omg πως γέρασε έτσι...!!!!). Αναφέρομαι στην σειρά Mr. Sunshine η οποία έκανε πρεμιέρα στο abc την τετάρτη 9 του μηνός. Τώρα τι γνωρίζω για αυτήν την σειρά, όπως και στο Cougar Town η Courteney Cox έτσι και εδώ ο Matthew Perry ειναι παραγωγός, γράφει μερικά από τα επεισόδια και έχει κρατήσει και αυτός μερικά πράγματα από τον χαρακτήρα που έκανε στα Friends, τον Chandler Bing (αρνητικό ή θετικό εσείς θα μου πείτε).
Από ότι κατάλαβα εγώ, το abc προσπαθεί να μαζέψει όλη την παρέα της σειράς Friends εκεί (κανένα πρόβλημα με εμένα). Λοιπόν με τι έχει να κάνει η σειρά αυτή, παρακολουθούμε την ζωή του Ben Donovan (Matthew Perry) ο οποίος είναι ο manager στο Sunshine Center. Ο Ben παθαίνει μια κρίση ηλικίας στα σαράντα του, συνειδητοποιώντας ότι δεν έχει καταφέρει τίποτα μέχρι τώρα (εκτός της καριέρας), αποφασίζει να ζητήσει απο την κοπέλα που βλέπει αυτόν τον καιρό να συζήσουν. Παράλληλα ο Ben προσπαθεί να βγάλει μια άκρη και με την τρελή διευθύντρια (πραγματικά τρελή όμως) του κέντρου. Εγώ είδα το pilot episode, μην ρωτήσετε όμως πως γιατί θα σας απαντήσω πως το ‘’ αγόρασα’’, γέλασα μπορώ να πω αρκετά και πιστεύω πως θα μας προσφέρουν ακόμα πιο πολλές στιγμές γέλιου. Περίεργους και γενικά crazy people θα συναντήσετε στην σειρά. Μου άρεσε που στο pilot είδα σαν guest star εναν απο τους αγαπημένους μου πλέον ηθοποιούς και θα ήθελα να τον δω και σε άλλες κωμικές σειρές τον Jorge Garcia από το Lost, γιατί του ταιριάζει ο ρόλος του κωμικού (δεν συμφωνειτε??). Δείτε το πρώτο επεισόδιο και θα πούμε περισσότερα την άλλη βδομάδα για το δεύτερο επεισόδιο..!

3 σχόλια:

  1. Torn Apart Paper είπε...:

    Τώρα θα δω το πρώτο επεισόδιο και θα σου πω αν αξίζει!

  1. Torn Apart Paper είπε...:

    Τελικά είναι φανταστικό!!! :D

  1. Angeliki είπε...:

    Μπράβο! Έπρεπε να το διαβάσω εδώ για να το μάθω! Το θέλω και εγώ το πρώτο επεισόδιο! :)

Δημοσίευση σχολίου

 
Laughs and Critics © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour