127 Hours

127 ώρες, παίρνει σε αυτήν την πόλη να προβάλουν αυτήν την ταινία στον κινηματογράφο. Λοιπόν... η ταινία είναι φανταστική... όποιος θέλει να λέει ότι βλέπει ταινίες και ξέρει από κινηματογράφο πρέπει να είναι μέσα στην συλλογή του το 127 ώρες! Μία βιογραφική περιπέτεια προτεινόμενη για έξι όσκαρ, όπου το κεντρικό πρόσωπο της υπόθεσης είναι ένας νέος που το πάθος του είναι η εξερεύνηση και η παρατήρηση των φυσικών θαυμάτων! Μέχρι που η ίδια η φύση που λατρεύει, του γυρνάει την πλάτη για να του μάθει ένα σημαντικό μάθημα... ποτέ μην ξεχνάς να πεις σε κάποιον που πας. Μου άρεσε η ιδέα της ταινίας που μας δείχνει ότι και οι πιο μικρές αποφάσεις της ζωής μας έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο μέλλον!
Έτσι και στον ήρωα μας όλες οι αποφάσεις στην ζωή του τον οδηγούσαν σε αυτόν τον βράχο που θα έπεφτε πάνω του και θα τον κρατούσε εκεί στο  φαράγγι (Robbers Roost,Utah), βάζοντας τον να σκεφτεί και να ζυγίσει διάφορες καταστάσεις της ζωής του. Σκηνοθετημένο από τον Danny Boyle (Slumdog Millionaire, 28 days later) σε συνδυασμό με την φανταστική ερμηνεία του James Franco και το υπέροχο soundtrack μας δίνει ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα. Σε μια στιγμή η ταινία με έκανε να νιώσω τόσο άβολα και τόσο τυχερός που δεν ήμουνα εγώ εκεί.... ειλικρινά σκεφτόμουν ότι εγώ θα είχα τρελαθεί από την αγωνία μου και μάλλον θα είχα χαλάσει τον λαιμό μου από το να φωνάζω ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ώστε να ακουστώ όσο πιο μακριά μπορώ. Η ταινία βασίζετε στην πραγματική ζωή του Aron Ralston και στο περιστατικό του που είχε με τον βράχο. Η συμβουλή μου είναι να έχετε όσο πιο πολύ νερό μπορείτε μαζί σας γιατί πιστέψτε με θα διψάσετε και όσοι έχουν "ευαίσθητα" στομάχια να προετοιμαστούν ψυχολογικά! Ακόμα εδώ είστε;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Laughs and Critics © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour