The Fall


Καλησπέρα..! Μιας και δεν μας πήρε τηλέφωνο το αφεντικό σήμερα για δουλειά, θα συνεχίσω τις δοκιμές και σήμερα. Θα αναφερθώ σε μια ταινία του 2006, ναι ξέρω αρκετά παλιά αλλά είδα το trailer πρόσφατα και κατά λάθος. Πριν, περίπου μια εβδομάδα, έψαχνα άτομα ή εκπομπές στο YouTube για να κανω εγγραφή(subscribe) και εκει βλέποντας καινούρια trailer, μου πρότεινε (λες και ξέρει τα πάντα για εμένα) την ταινία The Fall. Βλέποντας το μου άρεσε και έτσι είπα να το κατεβάσω (Ουπς)..!! Είναι μια ταινία που δεν έχει ακουστεί, μια ταινία υποτιμημένη. Με ένα καλό σενάριο και μια καταπληκτική σκηνοθετική άποψη, με μέρη που δεν έχετε ξαναδεί και με χρώματα που δεν ξέρατε οτι υπάρχουν. Η ιστορία διαδραματίζεται στο Los Angeles το 1920 όπου ένας κασκαντέρ-ηθοποιός ο Roy Walker τραυματίζετε και μένει παράλυτος από την μέση και κάτω. Στο νοσοκομείο όπου βρίσκετε τώρα αναρρώνοντας, η μοίρα του φέρνει στην πόρτα ένα μικρό κοριτσάκι την Αλεξάνδρεια.
Τραυματίας και η μικρή Αλεξάνδρεια, με σπασμένο το αριστερό χέρι, της τραβάει την προσοχή ο Roy λέγοντας της πως θα της πει μια επική ιστορία. Σιγά σιγά καταλαβαίνουμε πως την χρησιμοποιεί ώστε να του φέρει χάπια για να αυτοκτονήσει. Με μια ιστορία ανάμεσα στην μυθολογία και φαντασία, δεν θα καταλάβετε πως ανακατεύονται πραγματικότητα και παραμύθι. Περιπλέκονται τα πράγματα οταν ο Roy κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, η Αλεξάνδρεια τραυματίζεται σοβαρά στην προσπάθεια της να πάρει και αλλά χάπια και οταν οι ήρωες μας στην φανταστική ιστορία αρχίζουν να πεθαίνουν όλοι με την σειρά..!! Ωραία ταινία (ξέρω ότι σε δυο άτομα της παρέας μου δεν θα αρέσει No Names Plz), δείτε την και περιμένω και τις δικές σας κριτικές..!!

1 σχόλια:

  1. Torn Apart Paper είπε...:

    Εγώ είμαι το ένα αλλά όπως σου είπα από το τηλ. μου αρέσει το σκεπτικό... Αν και παραδέχομαι δεν την έχω δει μόνο και μόνο επειδή δεν έγινε γνωστή... θα την δω και θα σου πω!

Δημοσίευση σχολίου

 
Laughs and Critics © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour