Let the Right One in



ΝΑΙ επιτέλους την είδα..! Παρακαλάω τους φίλους από της αρχές του Ιανουαρίου να δούμε το Let the Right One in μαζί και επειδή κάποιοι με γράφανε, ε είπα είναι καιρός να κάτσεις να την δεις καλύτερα μόνος. Υπάρχουν δυο εκδόσεις της ταινίας μια Σουηδική και μια Αμερικάνικη. Πρώτα είδα το Αμερικάνικο trailer και ξετρελάθηκα (μετά συνειδητοποίησα πως έφταιγε το soundtrack) και όπως πάντα μετά κάθισα και διάβασα μερικά από τα σχόλια του συγκεκριμένου βίντεο. Τα πιο πολλά από αυτά έλεγαν μην δείτε την αμερικάνικη έκδοση, μην δείτε αυτό το άθλιο remake εάν πρώτα δεν δείτε την αυθεντική έκδοση της ταινίας. Όπα!! (λέω εγω απο μέσα μου).Και έτσι κατέβασα την Σουηδική έκδοση, την είδα και νά’μαστε σήμερα εδώ. Να πω ότι είναι βασισμένη σε βιβλίο, τώρα όσο αναφορά την ταινία, στην αρχή δεν μου άρεσε και πάρα πολύ γιατί η ταινία κρατάει 2 ώρες και το πρώτο μισάωρο δεν είδαμε τίποτα, μετά απέκτησε ενδιαφέρον. Η ταινία έχει να κάνει με μια δωδεκάχρονη βρικόλακα (η πιο μη βολική ηλικία για έναν βρικόλακα, το να μείνεις για πάντα δώδεκα δεν θα το ήθελα, να ήταν δεκαοχτώ να έλεγα οκ), η οποία μετακόμισε μόλις σε μια καινούρια πόλη.
Ψάχνοντας με κάποιον να παίξει (να επικοινωνήσει καλύτερα), γίνετε φίλη με τον δωδεκάχρονο γείτονα της ο οποίος έχει κάποια προβλήματα στο σχολείο (τον δέρνουν κάποιοι από τους συμμαθητές του). Είναι μια ερωτική και τρομακτική ταινία, δεν θα πω τίποτα παραπάνω γιατί η υπόθεση μετά γίνετε πάρα

πολύ ωραία. Θα αναφέρω πως είναι η μοναδική ταινία με βρικόλακες που μου άρεσε τόσο πολύ, επειδή δεν μου πολύ αρέσουν και οι ταινίες του τύπου αυτού. Είναι η μοναδική ταινία, από τις δυο-τρεις που έχω παρακολουθήσει, που δείχνει πραγματικά τι είναι αυτοί οι ‘’ άνθρωποι’’. Με ένα τέλος που δεν το περιμένεις και με τις καταπληκτικές ερμηνείες της Lina Leandersson (ειλικρινά δεν έχω ξανά δει τέτοιο παιδί με τέτοια καταπληκτική ερμηνεία ξεπέρασε και την Chloe Moretz , κατά την γνώμη μου πάντα) σας υπόσχεται μιάμιση ώρα(:P) ευχάριστης ταινίας.!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Laughs and Critics © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour