Skyline


Λοιπόν κατεβάσαμε και είδαμε το Skyline, που βγήκε επιτέλους σε dvd. Διχασμένη άποψη υπάρχει από μέρους μου. Όποιος δεν έχει δει την ταινία και σκοπεύει να την δει, να μην διαβάσει παρακάτω γιατί αυτό που θα κάνω δεν λέγετε spoiler, αλλά καταστροφή της ταινίας. Την ταινία αξίζει κάποιος να την δει 3D, δεν ξέρω αν βγήκε σε 3D(το κοίταξα όμως δεν έλεγε τίποτα), αλλά για εκεί μου φάνηκε πως πήγαινε. Δεν ειχε ΚΑΙ ΤΙΣ σκηνές για τρισδιάστατη ταινία, όμως είχε δυο-τρεις που άξιζαν. Η αντίδραση μου από την αρχή ηταν, WOW, μετά βαρετά, έπειτα wow ο Batista(απο το Dexter), μετά ξανά βαρετά, μετά wow o Batista, έπειτα βαρετά, oups Batista is dead, βαρετά, βαρετά, βαρετά... Είναι μια κλασική ταινία με εισβολής εξωγήινων και εξόντωσης του ανθρώπινου είδους, χωρίς κανένα εμφανή λόγο. Αλλά θα μας τα εξηγήσουν ολα λένε οι δημιουργοί στην δεύτερη ταινία. Ναι και εγώ έμεινα οταν άκουσα οτι θα υπάρξει και δεύτερη, αλλά από ότι φαίνεται το πάνε για τριλογία. Όμως θα συμφωνήσω μαζί τους γιατί βλέπουμε μιάμιση ώρα ταινία και δεν απαντάτε τίποτα, ούτε ένα σωστό τέλος δεν έχει.
Δεν ξέρουμε αν έζησαν οι πρωταγωνιστές μας και τι έγινε στην γη. Επίσης αν ο μεταλλαγμένος πρωταγωνιστής μας, που είχε υπερδύναμη και στο τέλος μετέφεραν τον εγκέφαλο του σε εξωγήινο σώμα αλλά σκεφτόταν σαν άνθρωπος(ναι, ναι πολυ μεγάλη φαντασία έχουν), αν κατάφερε να σώσει την γυναίκα του. Καταπληκτικούς εξωγήινους έφτιαξαν οι καταραμένοι, όμως σαν ιστορία μου θύμισε γενικά την ταινία War of the Worlds, χωρίς το ΤΌΣΟ πολύ αίμα και φυσικά χωρίς τον Τομ Κρουζ. Δεν θα έλεγα οχι στο να την δείτε, γιατί πέρασε όμορφα η ώρα μου. Αλλά δεν είναι αυτή η ταινία που περιμένω πως και πως να δω, η ταινία World Invasion: Battle Los Angeles μου έκανε το κλικ(αλλά για να δίνουν τόσο μεγάλο τίτλο θα είναι το πρώτο κομμάτι της ταινίας και αυτό).
                              

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Laughs and Critics © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour